ALL ABOUT MY JOURNEY IN PARENTING, BREASTFEEDING AND RAISING UP MY BELOVED KIDS

Followers

I am a Malaysian Breastfeeding Peer Counselor

I am a Malaysian Breastfeeding Peer Counselor
kindly contact me at hanaseman@yahoo.com

Friday, August 5, 2011

Alhamdulillah, Cinta Hati Kawan Kita Selamat Ditemui

Bangun pagi ibu terus buka FB untuk tengok status kehilangan suami kawan ibu. Mendoakan menemui berita yang menggembirakan.
Dan Alhamdulillah, berkat bulan Ramadhan, suami Salwa selamat ditemui.
Ibu copy paste dari post Siti Al'Izzah dalam FB Rakan Ratuhati


.Alhamdulillah, syukur to ALLAH..genap 3 hari akhirnya suami saya ditemui oleh seorang sahabat di sebuah masjid yang terdahulunya sudah saya dan sahabat2 terdekat periksa untuk mencari, tapi tak berjumpa...suami saya sihat alhamdulillah, cuma dalam keadaan keliru sedikit (keliru dari sudut masa)...terima kasih kalian....saya mohon ALLAH ganjarkan anda dengan jutaan khayr wa ajrun kabir..

Terima kasih semua...saya sangat tersentuh dengan perhatian kalian yang sungguh saya tak duga.... T_T
terima kasih atas ukhuwwah dan sokongan dari kalian....inshaALLAH akan saya memorikan secara terperinci pada saluran yang tepat...

terbukti, bila kita bergantung harap hanya pada ALLAH....DIA akan cabut segala keresahan dan duka dalam sekelip mata...saya bersujud syukur atas kurniaan ini...Ramadhan ini adalah Ramadhan yang benar2 mentarbiyyah saya...

saya mahu bertemu dengan anda semua, saudara dan sahabat yang ALLAH limpahkan dengan rahmat mawaddah dan rahmah...semua ini anugerah ALLAH...kita tak pernah bertemu namun anda begitu empathy dengan saya....terima aksih....walaupun tak memadai...saya tetap perlu menyebutnya.
..

Alhamdulillah, buat Sal dan keluarga. Mungkin ada rahmat disebalik kejadian ini. Kami menanti cerita disebalik kejadian

5 comments:

  1. Alhamdulillah.. baru terbaca tentang hal ni semalam.. syukur, beliau dah ditemui..

    ReplyDelete
  2. Izwa, silakan.
    Liza, tumpang gembira untuk Salwa

    ReplyDelete
  3. I was diagnosed as HEPATITIS B carrier in 2013 with fibrosis of the
    liver already present. I started on antiviral medications which
    reduced the viral load initially. After a couple of years the virus
    became resistant. I started on HEPATITIS B Herbal treatment from
    ULTIMATE LIFE CLINIC (www.ultimatelifeclinic.com) in March, 2020. Their
    treatment totally reversed the virus. I did another blood test after
    the 6 months long treatment and tested negative to the virus. Amazing
    treatment! This treatment is a breakthrough for all HBV carriers.

    ReplyDelete

Apa Komen anda?

Related Posts with Thumbnails