ALL ABOUT MY JOURNEY IN PARENTING, BREASTFEEDING AND RAISING UP MY BELOVED KIDS

Followers

I am a Malaysian Breastfeeding Peer Counselor

I am a Malaysian Breastfeeding Peer Counselor
kindly contact me at hanaseman@yahoo.com

Friday, February 25, 2011

STICKY POST: Kursus Malaysian Breastfeeding Peer Counselor 2011

PLEASE SCROLL BELOW FOR THE LATEST ENTRY


Assalamualaikum dan Salam sejahtera.

Bagi pihak pengurusan Malaysian Breastfeeding Peer Counselor (MBfPC), saya ingin mewar-warkan bengkel latihan MBfPC untuk tahun 2011. Tarikh bagi bengkel latihan yang telah ditetapkan untuk sepanjang tahun 2011 adalah seperti berikut: [sila rujuk gambar yang disertakan]

Untuk makluman semua, bengkel ini biasanya dijalankan selama 3 hari berturut-turut. Walaubagaimanapun, untuk kawasan tengah(selangor dan WP) bengkel akan diadakan selama 4 hari iaitu pada hari Sabtu dan Ahad selama 2 minggu berturut-turut.

Walaubagaimana pun, maklumat mengenai lokasi, yuran penyertaan dan lain-lain makluman akan diumumkan melalui e-mail jemputan kepada yang telah memberi butiran kepada pihak pengurusan MBfPC.

Bagi yang berminat untuk menyertai program-program latihan seperti diatas, sila hantarkan butiran berikut kepada admin@malaysianbfpc.org :

I) nama
Ii) alamat
Iii) nombor telefon
Iv) e-mail
V) Nyatakan secara ringkas kenapa anda berminat menyertai bengkel ini
Vi) tarikh/lokasi bengkel yang ingin disertai.


*Sedikit informasi mengenai PPIMM atau MBfPC, Program Pembimbing Ibu Menyusu Malaysian ( PPIMM) atau Malaysian Breastfeeding Peer Counselor (MBfPC) adalah terdiri daripada jaringan sukarelawan Pembimbing Ibu Menyusu (PIM) atau Peer Counselor (PC) yang terlatih untuk memberikan galakan, maklumat dan sokongan kepada ibu-ibu di dalam penyusuan ibu. Untuk menjadi PIM/PC, seseorang itu perlulah menjalani bengkel latihan yang dikendalikan oleh (PPIMM/MBfPC).

-MBfPC- Admin Team


Buat sahabat-sahabat ibu terutama yang berada di sebelah Kedah dan Perlis ni, jom ramai-ramai join MBFPC ni. Semoga selepas ni lebih banyak aktiviti kita boleh rancang bersama.


2 comments:

  1. Salam puan, saya dah hantar emel pada admin malaysian bfpc, saya minat sangat2 pada alam penyusuan susu ibu, dan nak ikuti kursus, tapi tak ada feedback pon..camana ye puan..?

    ReplyDelete
  2. Hi!

    I am interested in joining but do you have any activity plan for Selangor or KL?

    ReplyDelete

Apa Komen anda?

Related Posts with Thumbnails